peterufo 2013.10.28. 10:48

Meglepetés

DSCF0577.JPG

DSCF0587.JPG

DSCF0592.JPG

Péteken nekiálltam a loggiás szobában a szegély felrakásának. Egy miliméterrel kisebb fúrószárral fúrtam a lukakat az 5 mm-es tipliknek, ami jó döntésnek bizonyult. A kicsit puhább, roszabb minőségű szegélytartókhoz mellékelt tiplik így sokkal jobban megfeszültek a lukban, mint ha 5-össel fúrtam volna. Miközben kifúrtam a lukakat kiderült, hogy természetesen az egy doboz szegélytartó nem lesz elég, így miután végeztem a fúrással, elugrottam még egy dobozért, meg 4 db szegélysarokért. Baumaxban rossz árhoz voltak téve az amúgy is drága sarokelemek, és majdnem lehúztak +100 Ft-ra. Nem hagytam magam, és végül sikerült az olcsóbbikból szereznem. Elment az idő a vásárlással, így, a szegély felrakását épp csak el tudtam kezdeni, de a szegélytartók fel vannak csavarozva.

Szombatra nagy bringázás volt betervezve, de reggel még megcsináltam amit már nagyon régóta terveztem. Még pénteken vettem 2X2 2,5 m-es spanifert, amit felvágtam úgy, hogy két véget tudjak rögzíteni. Egyet a fejrésznél csavaroztam a keretre, egyet meg a lábrésznél. Tudományosan kiszámoltam , hogy hová kerüljön hosszában a két spanifer. Minden véget 3 facsavar rögzít alátéttel, hogy ne szakadjon ki. (Lehet kicsit túlbiztosítottam, és 2 is elég lenne.). A Spanifert visszahajtottama  csavarozásnál, így 2 réteget tart. Örök darabnak tűnik :) . Nem tudom érthető volt-e, majd ha nem felejtem el, csinálok róla fényképet.  Így már fel lehet hajtani az ágyat, és a beágyazott ágynemű letakarva Era csodálatos és hasznos ágytakarójával nem csúszik le semmi.

Ezek után bringára pattantam és közel 50 km-t tekertünk Macitejjel. Szép kis túrát nyomtunk, és számos csúcsot megmásztunk (Békásmegyer - Ezüst-Kevély - Kis-Kevély 488m - Nagy-Kevély 534m - Csobánka - Kis-Csikóvár - Nagy-Csikóvár 556m - Pilisszentkereszt - Csobánka - Pomáz - Békásmegyer).

Valamelyik Csikóvár oldalában aztán csörgött a telefonom, és valami miatt megálltam felvenni. Felfelé mászáskor és lefelé agyaláskor nem szokás telefont felvenni. Most felvettem, és Ági volt az a sógornőm, és azt mondta, hogy jönnek a konyhabútor ajtóival. Hát elállt a lélegzetem (pedig lihegtem eléggé). Első blikkre végigvillant az agyamon, hogy nincs elmosogatva, az ágyszerelés után széthagytam a szerszámokat, és eleve nincs makulátlan rend. Era suliban, én a Pilisben, sógorék meg jönnek. A szekrényben tányérok, poharak, a mosogató tele mosatlannal... Na mindegy, mire hazaértem csurom izzadtan,  Norbi már félig kész volt. Minden szana-szét pakolva, kupi, meg kosz, meg minden. Sógorék kipakolták az útban lévő edényeket, meg a szennyest. Era már otthon volt. Gyorsan fürödtem aztán a fáradt lábaimmal még segítettem Norbinak, miközben Ági meg Era Vikivel elvoltak a nagyszobában. A konyha eszméletlenül szép lett. A törtfehér ajtók, a nyers fa pulttal... Norbi meg gyönyörűen rakta fel őket. Szépen be vannak állítva, nem ferdék, szépen csukódnak. Estig elhúzódott a felszerelés. Hatalmas kupi, és kosz között tértünk nyugovóra, de nem bántuk. Jó meglepetés volt. Nagyon köszönjük! :)

Vasárnap délelőttünk nagy munkával telt. A középső polcokat kicsit feljebb kellett tenni, hogy az ajtók osztása megfelelő helyre kerüljön. Kitakarítottunk mindent, még a polcok tetejét is, a szekrények alatt is, mert a Norbi nagyon szép nyers fa szalekliket csinált, és ha azokat feltesszük akkor nem lesz már nagyon ott takarítás. A pult és a fal szegletét kikentem színben passzoló sziloplaszttal, az is nagyon szép lett. Így már nem hullik-folyik be semmi a fal és a pult között. A fa polcokat, és szalekliket nem tettük fel szombaton, mert azokat még le kell kenni olajjal, de a maradék olajunk az beszáradt teljesen. Ha jön fizu, kell venni azt is, és akkor ha lekenem azokat, és felraktuk, akkor már csak függöny az ablakra, függöny az egyik szekrényrészre és lámpatest kell és a konyha akár kész is lehet. Húúú

A nagy munka után sziesztáztunk és még elmentünk Erával tekerni másfél órát. Era nagyon ügyes, kitartó, és tehetséges, folyton azon gondolkoztam, hogy kéne foglalkoznia rendesen a CC-vel, de talán főleg XC-vel. Ha jövőre sikerül elindulnom minél több XC kupa futamon - amit nagyon tervezek - akkor tökre jöhetne velem, elindulhatna a csajok között. Majd meglátjuk hogyan alakulnak a dolgok.

Ja, és a turbó fokozatból nem adunk lejebb! WÁÁÁÁÁÁÁ!

hrdp_0311_01_z+1956_empi_volkswagen_beetle+drag_race.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kabar.blog.hu/api/trackback/id/tr565602422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása