peterufo 2013.03.06. 09:12

Nem haladunk

Nem haladunk. Akár ennyi is lehetne ez a bejegyzés, de had magyarázkodjak kicsit, meg muszáj célokat leírnom, mert ha nem, akkor aztán tényleg nem lesz semmi.

A nem haladásnak több oka is van:

1. Kényelmesség. Ugye ott az ágy, a gyönyörű fürdő, a frissen bekötött villámgyors internet, a lemezjátszóm, a lemezeim, stb,stb. Így van ami elvonja a figyelmet, és elvegye az időt a munkától, és persze sokkal kényelmesebb hsra vetődve trackmill-ezni, facebook-ozni, vagy honfoglalózni mint csiszolni a glettelést.

2. Por. Ugye mivel ott lakunk már, a cuccaink szanaszét, meg élünk is, ezért például, ha csiszolom a WC-ben a plafont, akkkor minden alkalommal lehet föltakarítani. És hiába takarítunk föl, mindenhová eljut a por. Ha valahová nem száll el magatáól (kevés ilyen hely van) akkor széthordjuk papuccsal, cipővel, szerszámmal. A WC-vel mondjuk pont szerencsénk van, mivel az elszívó folyamatosan megy, így enyhe légáramlás befelé van, ami azért csökkenti az előszobában, vagy a konyhában a szállópor menyiségét, de meg nem szünteti.

3. Idő. Mivel spórolunk a szabikkal, ezért csak munka után, vagy hétvégén tudunk dolgozni a lakáson. Ezt az időt tovább csökkenti, hogy Era suliba jár munka mellett, és például ezen a héten minden nap foglalt délután. A hétvégék is úgy vannak, hogy pl 3 hét után illendő volt már lemennünk Székesfehérvárra Era szüleihez, mert jó ott lenni, meg a gyerkőcökkel is jó az időt eltölten. Aztán voltunk színházban is, meg az Én szüleimnél. Aztán vannak apró-cseprő dolgok, ezt-azt intézni kell, idemenni, odamenni. Era nincs otthon délután, így például tegnap hazamentem, hazafelé még felugrottam szüleimhez egy régi füzetemért, amikor hazaértem rendet kellett raknom a reggeli bringaszerelés után, ki kellett teregetni, mert az előre beidőzített (áldja meg a Mindenható aki kitalálta) mosógép elvégzett, majd felkészültem csiszoláshoz. Kb 19:30 volt mire egyáltalán hozzáfogtam az érdemi munkához. Én pedig pacsirta típus vagyok (korán fekszem, korán kelek) így gyorsan elszáll a kedv este nyolc után. Azért még tegnap lecsiszoltam, és végeztem pár igen apró hibajavítást egy pici glettel, hogy ma már tényleg festhessem végre a WC plafonját.

Hát ezek a fő okok. a cél pedig, hogy a március 15-ei hétvégére az előszoba-WC-fürdő tengely elkészüljön. Nagyratörő terv, de kénytelen vagyok feszített tempójú célokat megfogalmazni, hogy minden este munkával teljen, mert különben még jövő húsvétkor is a porlepte szerszámosdoboz mögé fogja hozni a csokitojásokat a nyuszi a kisszobába.

A Levélküldős versenyre eddig csak a kiírásnak nem megfelelő levelek érkeztek. Nem volt rajtuk bélyeg sajnos, így a Távfűtőműveket, a Vízműveket, és az ELMÜ-t kénytelenek vagyunk kizárni a versenyből. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://kabar.blog.hu/api/trackback/id/tr925119163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása