peterufo 2013.11.18. 13:20

Era a festő

A hétvége ismét nem telt tétlenül. A tevékeny pedig Era volt.

Pénteken én kimentem Apával a telekre. Még pénteken megcsináltuk amit kellett, így szombaton tudtam foglalkozni rozsdás verdámmal Bloo-val. Egyre sürgetőbb a motorikus rendberakás. Néhány apróságot azért sikerült megcsinálnom. Végre nem lógnak a vízcsövek az alján, és a jobb oldali tükör is üzemszerűen használható. Ja és a legjobb: a tolóajtó rendesen csukódik. Böbe! Nem fogsz többé szétfagyni hátul (annyira), mert már nem jön be a menetszél. hazafelé szombaton bevittem kicsit terepezni a verdát, azon felbuzdulva, hogy nem a fűtéscső az első alkatrész ami leér. Jóóóó volt :)

Mire hazaértem Era már lefestette a fűrdő és a WC ajtaját. Nagyon szép színeket választott. Még egy picit majd kell rajta finomítani, de nem Era hibájából. A festés azért nem csak a konkrét festést jelenti, mert szépen előkészített, csiszolt, festett, várt, maszkolt, újra festett. Szóval jó sokat dolgozott rajta, de megérte. Ígérem lesznek képek. Közben persze kupi képződtt, úgyhogy a vasárnap elment takarítással és rendrakással. Amíg én fejfájással vergődtem egész délelőtt az én kis szerelmem olyan puccba vágta a fürdőt, hogy csak na. Aztán én is beszálltam. Kicsit átalakítottam az éjjeliszekrény fölötti polcokat, így az én térfelemre kerültek a lemezek, és minden jobban fér el.

Közben a konyhába való nyersfa polcok olajozása már a vége felé jár. A fürdőbe való polc is felkerülhet ma, mert egy csomószor le lett már kenve olajjal.

Ma újabb fúrás (Kitartás somszédok!) és polcfelrakás, csavarozás. Csavarokat kell vennem hazafelé, meg egy 10 mm-es sds+ fúrószárat, mert akkora tiplit vettem csavarral a feljebb rakandó konyhaszekrénynek, de persze fúrószáram nincs akkora.

A bejegyzés trackback címe:

https://kabar.blog.hu/api/trackback/id/tr865641636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

era_ufone 2013.11.18. 13:42:08

Mázli, hogy csak két ajtónk van...
süti beállítások módosítása