peterufo 2014.02.04. 08:08

Rendezés

 

rendrak2.jpg

Előszoba rendrakás közben: szemét, kosz

DSCF0879.jpg

Nagyszoba, rendezés előtt Erával.

rendrak1.jpg

Nagyszoba, rendezés közben Erával.

rend.jpg

Nagyszoba rendezés után Era nélkül, de kredenccel, íróasztallal.

 

Szombatra vendégeket vártunk. Persze mikor máskor fognánk neki a megtartandó kredenc nagyszobába való berendezésének. Két kredenc állt kint az előszoba-közlekedő részen. Az egyikben szerszámok, festékek, maradék anyagok, a másik mindennapos használatban cipős szekrényként és egyéb csecse-becsék tárolására befogva. Péntek késő délutántól szombat délig ezt csináltuk. Főleg én, mert az én keresztem volt, de Era is sokat segített. Selejteztem, átnéztem, átrendeztem. Rengeteg szemetet vittem le. Szelektívet, meg vegyeset egyaránt.

Mindenesetre megérte, mert rengeteg helyet nyertünk, egy csomó minden a helyére került, és ha a virágoknak lesz polcuk, akkor lesz egy szabad íróasztal bütyköléshez, művészkedéshez, modellezéshez, stb.

Következők a képek lesznek. Pár nap alatt kitaláljuk a helyüket, utána kifúrom a lukakat, és lesznek képek a falakon. :)

Ja! És már csak egy doboz nincs kipakolva, de abban úgyis használt bringaalkatrészek vannak.

A bejegyzés trackback címe:

https://kabar.blog.hu/api/trackback/id/tr465795887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása