peterufo 2013.01.24. 11:11

Pótlás

Tegnap gyorsan pótoltuk az elszámolt dolgokat. Egy doboz járólap újpestről, és 6 db parketta szegőléc Óbudáról. Tisztára megfontotlt és gazdaságos beszerzés. Hogy ne jöjjünk üres kézzel, vettünk 1-1 ajtót a WC-re meg a fürdőszobára. Megvettük a tapétát, tapétaragasztót, hozzá kefét, meg ecsetet. Azt hiszem nem vettünk mást.

A vizesek gyors, tiszta és szép munkát végeztek. Bent van a kád, kicserélték az összes csövet a vízórától, kiálltak a mosógéphez befolyóval, meg lefolyóval, kiálltak a csaphoz, befúrták a csap hlyét, berakták hozzá a csavarokat. Figyeltek rá, hogy a mosdó széléről a kád fölé fordítható csaptelepből a víz a kádba és ne mellé follyon. Triviális dolog, de szerintem jól el lehet szúrni.

És ami világra szóló jó hír: MIKLÓS A BURKOLÓ MÁR NÁLUNK VAN ÉS DOLGOZIK! Jeah!

Tegnap kicsit hullámvölgy volt az albérlettel kapcsolatos érzelmeinkben. Ugyebár most nem sok időnk van a háztartásra, nincs mosogatva, takarítva, rendetlenség van. Tegnap még be se ágyaztam. Era aztán este nem bírta tovább és elkezdett pakolni. Én közben kiteregettem, mert a mosást sem lehetett tovább halogatni. Ágy rendbetétel közben azonban kiderült, hogy az ágy mögött föl ütötte fejét ismét a penész. A matracot nagyon féltjük. A sarokban a fal pedig vizes és penészes. Kíváncsi leszek az új lakó hogyan fogja tolrálni a penészesedést. Külnböző merész elképzeléseink támadtak este 10 körül a fél szoba átrendezéséről, hogy ne a legpenészesebb sarokban aludjunk. Most jut eszembe reggel nem hipóztam le a falat, :( elfelejtettem. Végül kicsit kijjebb húztuk az ágyat és nem lett átrendezve egy héttel a kiköltözés előtt az albérlet. Szóval nagyon elvágyunk már. Én azért szerettem ezt a vizes, penészes, de hangulatos kis vityillót. A kertet, a cinegéket, a szajkót, a macskát, a rigókat, a nyarakat, a sufnit, a kis varázs világunkat...

A bejegyzés trackback címe:

https://kabar.blog.hu/api/trackback/id/tr505040447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása