peterufo 2013.01.23. 12:05

Bevásárlás

dscf7324_1358941344.JPG_519x389

Hétfőn indult a nagy bevásárlás. Era munkából hazafelé megvette a csudálatos csaptelepünket ami végül szögletes csővel szebbnek bizonyult. Baumaxban megvettük a csempéket a konyhába, fürdőszobába, WC-be (bézs), járólapokat a konyhába-erkélyre, az előszoba-közlekedőbe, és a WC-fördőszobába, valamint a fugákat, ragasztókat, minden kelléket a burkolónak. Természetesen az óbudai Baumaxban nem volt minden, minden mennyiségben, így másnap a szabimon Zolival átmentünk a Praktikerben parkettavásárlás után az újpesti Baumaxba és megvettük a maradékokat. Vettünk WC kagylót is, mert ami bent volt, azt az állapota miatt megtarthattuk volna, viszont a kialakítása nem volt számunkra megfelelő. Itt volt talán a vásárlások legnagyobb dilemmája. No name 7 590-ért, vagy Alföldi 13 990-ért. Ti hogy döntöttetek volna? Én megvettem a drágábbat. Mitől tud majdnem feleannyiba kerülni egy német gyártmányú No name vécécsésze mint a magyar Alföldi? Szar a zoáncozása, kispórolták belőle a cserepet? Nem tudom. Hétfőn Bloo (a VW Transporter) annyira meg volt rakva, hogy egy sima kanyarodásnál is beleért a kerék a kerékdobba. Azért ügyes volt, meg kitartó, és nem is tudom mihez kezdenénk nélküle. Kedden a délelőtt tehát elment ismét vásárlással. Ráadásul természetesen nem tettük mindezt hiba nélkül. Az ellenőrzés során kiderült, hogy kell még egy csomag lap az előszobába, és hogy csak fele annyi szegőt vettem mint kellett volna. :D Hát igen, ha kerületet számol az ember nem elég ha összeadja a 4 oldalból kettőnek a méretét, azt még meg kell szororzni kettővel.

Miután a tegnap délelőtt elment a vásárlással, extra nagy erővel estem neki az olyan munkáknak, amik burkolás előtt feltétlenül szükségesek, hangosak, viszont előrehaladás nem látszik a végén. Ennek kapcsán a nagyszobból a közlekedőn át kivéstem a betont és elhúztam az antennakábeleket a WC mögötti szerelvényrészbe, ahonnan majd parkettázás után fúrt lyukon megy át a kisszobába ahol a TV lesz. Azért csak akkor, mert akkor látszik majd milyen magasan kell lyukat fúrni, hogy a szegő mögé lyukadjon ki, ahol a rendeltetési helyére lehet majd elvezetni. Ez természetesen beton flexeléssel, tehát hatalmas porral, és zajjal járt. Le a kalappal a lakók előtt, mert tűrik a dolgokat.

Aztán a nem kevésbé hangos, viszont nem annyira poros tevékenységgel folytattam, átraktam a falon két konnektort, hogy a mosógépnek és a hűtőnek a fal megfelelő oldalán legyen konnektor. Tettem mindezt úgy, hogy az eredeti konnektorok (dugaljak) is megmaradjanak a helyükön, ki tudja, lehet szükségünk lesz rá alapon. Ehhez vésővel ki kellett ütni a korábbi konnektorok hátoldalát, majd új dobozkát berakni, beglettelni, forrasztani, bekötni.

Ma a vizesek dolgoznak a lakásban. Némi riadalom volt reggel, mert felhívtak, hogy nincs kád. Anyukád! :D Hogy akkor azt vigyük mégis mi. Ahha, csak én 8-ra dolgozni jöttem, délutánra meg már végeznének. Na végül elmetek a Praktikerbe, mert mondtam, hogy ott tuti van, és mivel azóta sem Öcsém, aki beengedte őket, sem ők nem hívtak ezért gondolom minden rendben. 

Szorítson mindenki aki olvas, hogy a burkoló (Miklós) jöhessen holnap kezdeni! :)

Szóval a szobák nem haladtak, de sok fontos dolgot megcsináltunk, ami nem maradhatott ki. Egyre sürgetőbb a glettelés, csiszolás a nagyszobában. Amit már nagyon várok, az a parkettázás, meg a festés. A tapétázástól meg félek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kabar.blog.hu/api/trackback/id/tr905037235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

era_ufone 2013.01.24. 08:56:34

Akkor nekünk mpst "anyukád" van a fürdőszobánkban? :)

peterufo 2013.01.24. 09:07:31

Félre ne érts, szeretem Anyukád, de azért ne álljon mindíg a fürdőszobánkban :DDDD
süti beállítások módosítása