peterufo 2013.01.28. 17:50

Éjszakázás

Kicsit megint elmaradtam az írással, de mentségemre szólljon, hogy szombat reggel megpróbáltam de lefagyott a gép, és elveszett a teljes szöveg amikor képet is megpróbáltam mellékelni a bejegyzéshez.

Elég nehéz összeszedni a gondolataimat, és szétválasztani a napokat egymástól, mert tegnap, illetve ma 4 órakor fejeztük be a tapétázást, vagy 4 órakor értünk haza, vagy valahogy így, és reggel mentünk dolgozni. Most is még bent vagyok. (17:11)

Akkor ha már így kezdtem haladjunk visszafelé. Szóval ma hajnalban befejeztük a nagyszoba tapétázását, ami annak ellenére, hogy soha nem csináltam még elég jól sikerült. Egy helyet sajnálok. A fűtőtest falba menő csöveit gyönyörűen sikerült kivágnom és illesztenem, viszont följebb csináltam bele két gyűrődést. Nem tudom mennyire fog látszani száradás és festés után. Erával nagyon jól összedolgoztunk, és igazából nem is tudom hogy repült el az idő, mert gyorsan és aránylag hatékonyan dolgoztunk szerintem. Bár azért azt megnézném, hogy mennyi idő volt egy-egy sarok elkészítése. A napot még tegnap úgy kezdtük, hogy csiszoltunk, szóval elég dúrvát haladtunk vasárnap.

Szombaton gletteltünk és csiszoltunk (éjfélkor értünk haza).

Pénteken csiszoltunk.

Már nem tudom melyik nap, de megvettük a festékeket is. Végül a következők szerint alakulnak a szobák:

Nagyszoba: DULUX Nagyvilág színei "izzó homoktüvis"

Kisszoba-Konyha: DULUX Nagyvilág színei "titokzatos függőkert"

Előszoba-Közlekedő: DULUX Nagyvilág színei "levendula völgy"

Itt meg lehet nézni őket.

Plafon mindenhol fehér.

Hát kb ennyi. Most-már több mint egy hete minden délután kint vagyunk és dolgozunk és egyre tovább. Nagyon fáradtak vagyunk, az albi háztartás romokban hever, nincs tej, túrórudi, nincs elmosogatva több mint egy hete, mosni mostunk, de keveset. Penészes és vizes, de már nem húzzuk ki az ágyat csütörtökig, hogy lehipózzam megint. Ma viszont nem tudunk bemenni, mert a burkoló végez a konyha-közlekedő-előszoba tengellyel, amire holnapig nem lehet rálépni. Szóval ma talán időben ágyba kerülünk.

Holnap viszont festés. :) Egy napunk van rá, úgyhogy korán kezdem, festem, aztán hagyom száradni a plafont, amennyit mond az írás aztán rámegyek még egyszer, az már remélem lefedi, és lehet nekiesni a falaknak.

Félve írom, de szerdán feltehetőleg parkettázunk.

A térdem viszont nem fájt, hála az infralámpával fürdés tán felmelegítésnek, majd fastum géllel jól bekenésnek. :)

Ja, és tegnap elmúltam 27 éves.

A bejegyzés trackback címe:

https://kabar.blog.hu/api/trackback/id/tr165049500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Detti Nádorné Sasvári 2013.01.29. 09:17:05

Boldog szülinapot (itt is) :) Gyönyörű színeket választottatok! Nagyon hangulatos lesz:)
süti beállítások módosítása