peterufo 2013.01.08. 09:11

Színező 2

szinek_1357631834.JPG_595x623

Ma reggel az alábbi e-mailt kaptam Erától:

Megpróbáltam előhozni hétvégi színeket, de sántít … J

Csináltam egy kicsit másabb verziót. Szerintem ez sokkal letisztultabb, harmonikusabb. Vélemény?

 

Era

 

ui.: nemtom, h amíg meg nem vesszük a festékeket, ez lesz???? Nem direkt van…

 

Remélem nem haragszik meg, hogy publikáltam. Az ok az, hogy nem tudok dönteni. Tetszik a nappali, konyha, előszoba, közlekedő színe, de a háló/hobby szobával nem tudok dűlőre jutni. A narancssárga elég bevállalós, de nem tudom, hogy elég nyugtató-e (hálószobának), illetve, hogy a hobby részlegben ahol fontosak a színek mennyire torzít a narancssárga falról visszaverődő napfény. A kapuccino is tetszik, viszont nem érzem elég bevállalósnak, illetve aggódom, nem lesz-e túl sötét a szoba ablaktól távolabbi végében. Ezen kívül kérdéses, hogy mennyire megy bármelyik az erőteljesebb fa mintázatú hajópadlót idéző laminált parkettához, és a szoba végébe tervezett beépített szekrényhez.

Szóval nem is tudom, talán egy hangyányival nyer a barna, de nem tudom...

A bejegyzés trackback címe:

https://kabar.blog.hu/api/trackback/id/tr395004801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása